Nav noslēpums, ka mūsdienu automašīnas arvien vairāk atgādina mobilos datorus uz riteņiem. Mūsdienās pat visnelabvēlīgākajam modelim ir skārienekrāns un multimediju sistēma. Faktiski BMW nolēma pilnībā izmantot šīs iespējas un pārraidīt reklāmas savu automašīnu ekrānos.
Un mēs nerunājam par trešo pušu un uzmācīgu reklāmu, bet gan par informatīvām reklāmām, kas ir diezgan noderīgas vadītājam un kuras var izslēgt. Tomēr ir ļoti neiespējami to darīt, jo tādējādi autovadītājs nokavēs daudz paziņojumu par paaugstinājumiem, interesantām vietām utt.
Tajā pašā laikā topošā dienesta virtuālā tirdzniecības vieta, kas pārraidīs reklāmas, cieši sadarbosies ar reģionālajām degvielas uzpildes stacijām, apkopes dienestiem un automašīnu dīleriem, kas autovadītājiem sniegs tikai atbilstošu un noderīgu informāciju.
Turklāt BMW programmētāji sola iespēju pielāgot lietojumprogrammu, kurai ir arī vieda reklāmu parādīšanas funkcija, pamatojoties uz konkrēta lietotāja interesēm un vēlmēm!