Skoda Karoq krosoveru nevar saukt par aizraujošu automašīnu, kuras izlaišanu savulaik ar nepacietību gaidīja visā pasaulē. Tikmēr šis vidēja budžeta modelis patika plašam autobraucēju lokam, kuri dod priekšroku praktiskiem un kvalitatīviem krosoveriem.
Karoq nesen saņēmis kārtējo plānoto atjauninājumu, kas paplašina spēka agregātu klāstu, kā arī tradicionāli uzbur par modeļa izskatu. Konkrēti, krosovera rīcībā bija trīs benzīna agregāti ar vidējo jaudu 150 ZS, kā arī labs 2,0 TDI dīzeļdzinējs ar turbokompresoru tiem pašiem 150 ZS. un 340 ņūtonmetru griezes moments.
Runājot par pārnesumkārbu, sākotnējā cenu segmentā joprojām ir manuālā pārnesumkārba, savukārt augstākie apdares līmeņi pircēju vilina ar DSG-7 robotizēto pārnesumkārbu. Piekare, bremžu sistēma un izplūde, kā jau gaidīts, palika bez izmaiņām.
Bet viņi neskopojās ar svaigu optiku, radiatora režģi, durvju līstes un pāris virsbūves elementiem ar modernu štancēšanu. Tas izrādījās diezgan labs mūsu gaumei. Turklāt par maksu iespējams pasūtīt elegantu disku komplektu.
Skoda Karoq saņēma atjauninājumu Eiropā
Тест-Драйв Hyundai Santa Fe
Ferrari Roma Spider - эталон итальянского автомобилестроения в кузове купе
Новый электрический кроссовер EV9 от южнокорейского автоконцерна KIA
Audi SQ8 TFSI от ABT вышел в серию
Skoda Karoq получил обновление в Европе
Электрический BMW i7 почти готов к производству
Kia Sportage Hybrid порадует экономичностью
Тест-Драйв универсала Exeed VX
Купе Manhart MH2 450 вышел не хуже M серии