Tūninga studija ABT bieži lutina vācu Audi fanus ar saviem karstajiem projektiem. Šoreiz parunāsim par Audi SQ8 krosoveru, kas debitēja nesenajā 2018. gadā ar standarta 435 ZS V8 dzinēju. un 900 ņūtonmetru griezes moments. Pieticīga mikroshēmu noregulēšana ļāva ABT burvjiem palielināt jaudu līdz 650 ZS. un 850 ņūtonmetru griezes moments, bez jebkādām mehāniskām modifikācijām.
Dizaina ziņā modelis saņēma vairākus sportiskus uzlabojumus, kas patiešām piestāvēja ārkārtīgi askētiskajam rūpnīcas Audi SQ8. Jo īpaši mēs varam novērot izcilus diskus, elegantu optiku, sporta korpusa komplektu un spoileri. Ar to pašu sportisko tēmu pietiek arī salonam, kur gaidām sēdekļus ar šuvēm, raksturīgu stūri un kārtīgu.
Kopumā modeļa dizains izrādījās diezgan interesants un netipisks pat pēc ABT projektu standartiem. Ietekmē stingru un atturīgu lēmumu pārpilnība, kas uzsver krosovera premium statusu.
Jebkurā gadījumā modelim nāks par labu pietiekami jaudīga sūknēšana, jo tā pārdošanas apjomi atstāj daudz vēlamo uz Audi e-tron fona, kas uzņem apgriezienus. Lai ko lai saka, bet mūsdienu autobraucēji ar naudu jau dod priekšroku elektromobiļiem un hibrīdiem, it īpaši Eiropā.
Tiek uzsākta ABT Audi SQ8 TFSI ražošana
Тест-Драйв Hyundai Santa Fe
Ferrari Roma Spider - эталон итальянского автомобилестроения в кузове купе
Новый электрический кроссовер EV9 от южнокорейского автоконцерна KIA
Audi SQ8 TFSI от ABT вышел в серию
Skoda Karoq получил обновление в Европе
Электрический BMW i7 почти готов к производству
Kia Sportage Hybrid порадует экономичностью
Тест-Драйв универсала Exeed VX
Купе Manhart MH2 450 вышел не хуже M серии